no one has ever told me

ibland, kan jag bli lite grinig. ungefär när min dator inte gör som jag har tänkt mig. det är väldigt jobbigt och ganska irriterande. nyss velade inte min dator, jag blev väldigt ledsen, nu har jag väldigt ont i handen. hejdå.

kändes som ett vuxet av reagerande samtal, nej de va en text. åh den va varken avreagerande eller vuxen, fan fjollig ser den ut. jävla datan jag har är fan dum i huve. har precis insett att jag kommer frysa sönder inatt då jag inte har mitt duntäcke, men det är vell helt okej förstår ja. har massa jävla problem med vad jag ska dricka, VAD SKA JAG DRICKA? julmust, päronsoda,sprite,vatten?
ALLT SMAKAR SKITSKITSKIT.

jag vill ut åh promenixa åååååh, kommer inte ihåg när jag gick sist. jag saknar kompisar, jag saknar mig själv, åh jag saknar livet, jag saknar nog nästan precis allt utom den jävla skolan. den kan stoppa upp nått, kom åh tänka på nu att jag som redan låg 1-2 kapitell efter i matte lär ju verkligen vara i kapp nu... jobbigt.

allting har förändrats,
men det finns kvar.
20/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0