känner mig som en död zombie mormor

skulle inte ha gått till skolan i morse, föör hur mycke jag en ville så klarade jag det inte. åkte hem efter första lektionen typ. har halv sovit hela dan. och  ska förtsätta med det. jag är sjuk, jag kokar, jag fryser, jag skakar,ryser, har ont överallt åh känner mig allmänt konstig. nu har jag börjat snora  också, förvånar mig att jag inte har ont i halsen för de brukar jag ha när jag är sjuk...orkar INGENTING.

jävla skit, ofta man blir sjuk helt random till helgen? jag skulle ju fan till sandra idag...kolla skola imorgon.. åh sen ha filmkväll hos didrik. fan grinig jag är nu...

jag kan inte visa eller beskriva hur,
så du förstår inte ens en litenliten bit.
12/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0