ett val som kan ändra resten av livet

" men när jag satt där i 9:an, panik slagen och utan någon som hellst lust att gå till skolan, trodde jag att allt va avslutat. inget jobb, ingen framtid, inget liv.
nej, inte för mig "

ja det kan ju iaf fixa sig, hoppas jag är en sån med den turen. jag vill känna att jag fastnar för nånting och är helt säker på att det är rätt åh vad som händer sen och så ska de bli. men de funkar inte, ingenting verkar bra, intressant
eller passar mig minsta lilla.

och jag är rädd, så fruktansvärt jävla skit rädd. jag kan inte, inte själv, ett osäkert ställe utan någon jag känner mig säker med? det går inte. och jag måste iväg, jag kan inte gå någonstans här, jag måste iväg så jag kommer hemifrån!

det sägs att om man tar nånting man är intresserad av eller tycker är kul så går de snabbare och är lättare. men jag vet ingenting som skulle funka så? det sägs att om man tar nå vanligt,  t.ex barn&fritid för åh få en random vanlig utbildning så blir de för segt och jätte jobbigt. men vad kan jag ta
som inte blir EXTRA jobbigt ist?

jag vill ta nånting som jag får körkortet med, nånting så jag är tvungen att flytta hemifrån, nånting som är ganska slappt och skönt, nånting utan massa idrott, nånting som jag kan få ett jobb lätt, ett jobb jag trivs med och klarar av.
SÅ VAD IHELVETE SKULLE JAG KUNNA JOBBA MED? inte en jävla aning.

m, så hur ska man göra? tänka? välja? jag vet fan inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0