jag ska sluta för att..

skolan gick hyffsat bra men va så jävla jobbig. tänkte gå hem, men stannade hela dagen. tjockis följde med hem efter skolan, efter som att jag är super snäll åh hon inte klarar sig utan mig.  hade bestämt mig förut idag att jag skulle hem åh sova, men funderade ett tag över åh dra fram..kul åh vara hemma? men ne, så får de fan bli.  sitter åh väntar på att hon ska dra till bussen så jag kan lägga mig åh sleepa. sover troligen hela natten, sååå blire mera skola imorgon. hejs!!

.....försäljare: ja, jag vill prata med karin
katrine: karin?
försäljare: ja, är det rätt adress då?
katrine: adress? det här är ett telefon nummer!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0