jag lärde mig att ignorera.

och så blev det. jag har inte sovit nå inatt, varför har jag inte det? vet fan inte, va trött, hade lätt kunnat somna, men jag vela bara inte. & vill vara trött ikväll. har tänkt på en hel del, utan att komma på nå vettigt eller ens tänkt nå bra. aaa äääh. har duschat två gånger, en gång för ja va tvungen, en gång bara för att. hatar ganska stort att jag inte kan duscha varmt hur länge som hellst utan att varmvattnet dör på en gång, ja. har läst klart den där boken jag fick av mamma. har lyssnar massa musik. har tryckt i mig mat jag inte ens vela ha bara för att det egentligen är gott åh jag inte vela behöva slänga den.....vill spy. nu ska jag snart göra mig i ordning åh dra till skolan! hoppas på en okej dag.

jag som taggade satan till lovet, vad har jag gjort egentligen? inte ett jävla speciellt skit. varit me kompisar, men vi har inte riktigt gjort nått, men aaa... skönt de åh. fast hade vela haft lite äventyr tror ja. i helgen.. ja, ihelgen? kommer kanske nog hitta på något med min saknade jävla sandra som jag inte vet när jag lekte med sist?!?!??! också ska jag ju vara med anna&edwina, kanske lina & så vare fan nå mer. bara för de finns så mycke kommer de sluta med att jag är hemma... lovar. nånting är fel med mig. men a så äreee!!

det blev en vana,
och jag fortsätter med det.
8/11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0