hon är stark, hon blir starkare

hade utvecklingssamtal idag (självklart när jag hade bild som va enda lektionen man kunde överleva riktigt idag) det gick iaf bra. kommer troligen inte behöva gå till idrotten alls längre, åh istället använda tiden till annat så jag kan höjja mig vissa ämnen. ska kanske få lite andra eller... annat sätt på svenska uppgifter som jag jobbar bättre med. & kanske oboy i matsalen ;) HAHAHHA. får vell se hure blir med allt. åkte med karin hem sen iaf, hade bara idrott kvar som jag endå inet skulle vara med på. nu ska jag snart stoppa något i magen, sminka mig lite. sen tar jag bussen med emma fram, springer till johan åh hämtar mitt heeadset. sen tar vi tåg till gävle åh kollar skola! åh efter det..... så vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0