du sa, skratt&gråt är så jävla nära

- KATRINE OLSSON!!
- du måste fråga en sak?
- är du där?
- **VIBB**

hade fyra konversationer från olika personer, så där stog det idom..... blev ju lite närvig faktiskt. haha, men skitsamma. men  alltså, nästan alla tycker sitt namn är fult eller konstigt eller inte passar eller nå sånt, kanske i någon period med a det funkar ju, sen fins de ju faktiskt helt sjukt fula namn... hur tänkter dom föräldrarna då? vem tror sitt barn vill växa upp tilll "orvar"  eller nå sånt, vafan.

haha, jaja. jag mår typ bättre iaf, jag känner mig nästan normal för tillfället om jag ska vara äärlig:) ska ta åh hoppa in i duschen, sen slår jag nog på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0