det kommer hända, nån dag...

gick upp någon gång mellan ett och två, käka massa frukost... MASSA, fan hel jävla limpa NÄSTAN... haha :D vi gjorde nog inte mer egentligen, kolla någon film, lyssna musik, snacka åh tog de lugnt. vid fyra tiden skicka jag ut dom åh själv promenixade fram till johan. här nu, riktigt skönt åh gå, musik i öronen åh bara aaa, det ändra dåliga är att jag fått nå jävla skavsår! hora ont de gör... aja, ska göra pizza nu vi :D hihi. hejs!' väldigt soet gammal bild, heh.


Kommentarer
Postat av: johannalindroth

musik i örorna ? johanna i örenorna ****

2010-11-08 @ 00:34:10
Postat av: katrineolsson

NÖRD! av över en timmes promenad pratade jag med dig i typ fem min!

2010-11-08 @ 00:41:33
URL: http://katrineo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men vi prtat ändå !!!

2010-11-08 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0