deal with it, it's youre life!


hade hkk prov idag, tror jag klara det iaf, men bättre en så gick det nog inte. imorgon har jag no:prov, fattar nollNADA men ska sätta mig ikväll åh försöka lita ( det går bäst in då ) åh förstavärldkriget prov (TRODDE JAG, så jag tränade på det hela sista timmen iskolan ist för no) fast de va bara ett jävla förhör.. lite less. 

fick en liten chock när jag hittade burn i kylen, förstår att karin har börjat dricka sånt, och säger att det är ju faktiskt gott ^o, VA? KARIN? OOOPPS.. ? aaaaaaaa, iaf. sitter åh umgås lite me bröderna mina nu. käkar nå gott om ett tag, sen blire lite plugg åh sleeptime. imorgon ätnligen fredag! TRÄFFADE FRÖESTEN MIN NINJASANDRA IGÅÅÅÅR!!! som jag saknat den tjejen ♥

ingen säger sluta,
men ingen ber dig börja.
11/11

Kommentarer
Postat av: sandra

TROR DU JAG SAKNAT DIG LITE MKT DÅ?!?!?! UJUJUJ! <3

2010-11-11 @ 16:47:50
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0