can someone tell me?

bad karin åka med mycke värme åh snabbt hem med pizzan.....
karin: blir de bra om jag sitter på den?
katrine: men jag vill vell inte att den ska smaka bajs
karin: rump värmaren är varmast ;)

m... hoppas inte hon va seriös. har bestämt att nu är jag frisk :)  duktig så ja, blir skola imorgon, sen besöker sandra ockelbo :D hihih. har bäddat ur sängen där alla mina sjuka baciller ligger, ska även damsuga ser helvete ut... hår ÖVERALLT, ovanligt? ne. men är för fan helt slut. jävla jobbigt, går en meter åh dör typ!

(...ett tag sen då. GLÖMDE VISST PUBLICERA. men hon hade inte suttit på pizzan, åh den va jävla go! fast... nu har ja skapligt ont i magen..)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaahahah söt du busis som kan bestämma när du ska vara frisk ;)<3

2010-11-16 @ 08:07:01
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineolsson

ja, va trött på sjukerierna! men de funka bara ett tag, sjuk igen nu :(<3

2010-11-16 @ 18:25:19
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0