a moment that is mine.


hel mysko dröm i natt, allt möjlgt konstig i den. jag konfemerade mig, jag va på nå utmaning skit, sprang runt i ockelbo, ica va helt konstigt, jag bodde i skolan och massa mer ja inte kommer i håg nu.  allt va bara stört typ. näe fyfan!

idag har de inte hänt ett skit. imorgon får ja pengar ( hoppas ja ) då ska jag köpa hårfärg! har ja tänk iaf, men de kommer säkert inte bli av. jag är irriterad, jag vill ha mer pengar.fan bortskämt de låter men..  jag menar jag får 500kr i månaden + att mamma fyller på telefon, visst de e bra. men vafan för de..... ska jag då..
..köpa smink
..kläder
..hårfärg & sånt
..om ja åker buss/tåg ngnstans (inte just nu då efter som ja ahr kort)
.. om jag käkar ute typ me kompisar
.. godis åh sånt skit
OCH de går ju faan inte runt. hmm.. iaf så ska jag fan göra kladdkaka nu, men vet inte. känner mig så jävla tjock av att göra kladdkakior som jag smäller i mig hela tiden.. får se hur de blir med det. annars blir de vell bara förtsätta göra INGENTING och sen slutligen tv&sova. GODNATT (mp)

jag fastnar i tankarna,
synd att dom är bättre en verkligheten.
19/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0