it goes around the world

hemsk Dag FÖR gamlingarna Jag Går föresten ... jodu! tank OM man skaft Idrott in morgonen, Med Tanke in SOM Att dom sprang 2 ½ en hittade ETT lik i vattnet, ah rullatorn stog sött breve. hade dock fan integ varit sa mys ELR! Sen sa ramlade en stackars gubbe in torget SOM hade dock blödit SOM Bara i jag den! JAG tyckte integ de va bra AV gud Att tröttna ur In gammlingaer i Dag .. stackars folk! ihop iaf lite märker jag saken OCH akte hem till mormor. HON va Pigg faktist tycker ja, Med Ville Sluta Hoppa Högt pillrena, (anti depp skit) haha fan söt HON Känner jag mig sminkad iaf! :) & ja jag har ny header, och de ser fan inte så jävla bra ut, men jag va trött på den gammla skiten så lära dra i hop nå nytt herk lite snabbt!

missade iaf bussen åh skit i morse, men är ju lite små hängig satt. mamma väckte mig vid elva-tolv tiden en sväng sen somnade jag om. så har inte gjort mer i dag en sovit och nördat data. om ett tag drar jag i väg till hanna, häääärligt. sen vet ja inte vad som händer menmen :)


det går upp och ner,
och jag vet inte vad jag tycker.
11/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0