two days whit sandriiiiii (:

det blev sandviken i onsdags. vi gjorde egentligen inte mycke, kollade film&serie skit skaplig mys :) torsdag låg vi åh drog oss och var allmänt sega hela dagen, vid sex tiden kanske vi var uppe, duschade & fixade. haha. och då SPRANG vi ner till enen för vi tänkte hinna med en buss som gick förbi barrsätra, men missade den så vi gick. va hem till jennifer en sväng och fick en söt liten anka av choklad, hihi :) men hon skulle i väg och vi skulle tbx så han inte mer en säga hej. va hem i kanske två minuter sen va vi ut och träffade fillan en sväng + mötte upp ahlex&alle, allihopa hängde med hem till sandra. vi bakade & kollade deperata & film. oskade som fan i natt också, faan hatar skiten, nu äre ju bara regnet kvar.. men de e inte så jävla kul de heller. lära dra hem med tvp bussen dag, så han inte mycke mer en vakna åh gå till bussen. anna åkte samma buss som mig, så vi satt vid ica åh prata ett tag innan mamma hämtade mig. hemma nu, har dammsugit och skulle vell göra nå mer -.- sen ska jag stoppa i mig nå käk, sen kör ja troligen i gång en film, blir bara hemma i kväll.  men du kan ju va social

jag känner mig fel,
men vet inte vad jag skulle kunna ändra.

14/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0