sandra&katrine goes cutisar!

joruu, vaknade och hade ont i huve i morse tänkte skita i skolan.. men duktig som jag e drog jag mig upp och fram till helvetet! efter jag genom lidit de så kom sandra och vi drog hem, emma kom också. käkade och greja sen tog vi sex bussen fram, gick till micke, maria följde också med. vi han inte mer en komma in där så började vi städa. STORSTÄDAT där förfan! plockat pantskit, grejer, tvätt, bäddat, dammsugit, torkat & till åh med diskat! efter det drog vi till ug en sväng där vart vi inte länge. gick tbx till micke, köpte med oss en pizza på vägen! chillade hos micke ett tag sen drog jag & sandra oss till bussen. när vi kom hem hit drog vi på oss en varsin söt liten klänning och sprang runt och va ballerinor, skoja inte snygg va var! dom som inte sprang förbi utanför fönstret gick miste om något vackert! HAHAHAHHA, sen gjorde sandra sin jävla kyckling like always och nu blir de desperata hemafruar, fast på engelska och sova! skola i morgon..

jag vill inte komma länge bort,
men vet inte vad jag ska göra när du stöter bort mig.
24/5



Kommentarer
Postat av: sandra

INTE ALLA SOM ÄR LIKA SÖTA SOM VI ÄÄR

2010-05-25 @ 09:37:56
URL: http://sandrateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0