praktiken är över, sorgligt men sant.

idag är de fredag och de va SISTA dagen på praktiken, de ska bli SKÖNT åh slippa disken men jag kommer seriöst sakna dom sköna negrarna, haha så jävla härliga seriöst. och de ahr ju faktist vatrit hur härligt som hellst att dom är jätte glada&trevliga och hela tiden kommer åh trycker i oss läsk&mat&klubbor och allt som finns åh få i sig.. och tiderna om dagarna, ja, HELTKLART något ja kommer sakna! börjar föresten skolan med prov på måndag.. heh -.-

aja, hem efter praktiken HEM TILL LÄÄGENHETEN, va här ett tag sen tog jag och sandra en buss till sandviken IGEN, duschade och sandra käkade ( hon får ju inte lika mycke mat som jag om dagarna ) tog sen en buss tillbaka och nu sitter vi här. snaaart drar vi i gång någon film, massa mys :) & sover alltså hos micke, där JAG upprepar JAG bor just nu ;)

vad har ni blivit,
inbillar jag mig, eller kommer det bli mer..

7/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0