överallt och ingenstans

började dagen med en översovning, inte så farlig men iaf. drog till skolfan och va med på ALLA lektioner, sen va spanskan inställd så slutade vid ett tiden. tog kvart i två bussen hem, va hemma ett tag sen åkte ja fram med mamam vid tre. åkte till sandviken då, va med fillan på stan och kolla runtlite först, sen gick jag hem till sandra. vi tog sex bussen till ockelbo och drog till ug och lyssnade på frida som sjöng, hon är ju bara så sjukt jävla bra!! de är fan sjukt. efter vi varit där och lodat runt ett tag så drog sandra med bussen hem och jag till knallen. vi lekte liet med kort och kollade på nå skit, sen hämta mamma mig. hemma nu och har tråkigt, blir dusch och film skit. skola i morgon, ska hålla ut, snart äre slut!

jag funderar på saker,
som jag inte skulle ha en tanke på förut.

26/5


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, det syns att det inte alls hör till vanligheten att du går på alla lektioner x) vafan gör du istället? springer omkring och busar i korridorerna? ;) BUSFIA <3

2010-05-27 @ 10:28:12
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

hahah sluta nu :D

men du vet... ibland kan de ju bara vara sån häre skit man inte behöver eller orkar. och i bland kan man råka sova över, eller behöva åka hem lite tidigare? (;

2010-05-27 @ 21:21:12
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0