" mamma betalar" !

joru, tog bussen från sandviken i morse, satt i skolan ett tag sen blev de buss upp till ulvsta för orientering hade ju fasktist frulfsdag.... jag&edwina&didde&jocke tog en karta och satte fart. vi fick tre kontroller och sen va vi borta. ( vi tog dom säkert inte ens rätt ) vi gick seriöst genom skog, leriga stigar, hyggen,vatten allt! flera mil med sån skit. tills vi slutligen hittade ut till en grusvägen, VÄGEN VID RÖNNÅSEN! duktiga........ fan va rätt vi va. så blöt och lack gick vi vägen tills vi va där vi började. visade upp oss och drog. mamma hämtade mig och jag skulle få åka hem tills vi började efter tolv.. men, jag va fan inte sugen på skola och haha... inte mamma heller! :D efter mycke om och men så drog vi till valbo, först käkade vi donken, sen handlade vi lite här&var och slutade med en glass innan vi drog hem. sen har ja inte gjort mer en kollat deserata hela kvällen, måste ju komma i kapp sandra! iaf + på karin för dagen! :)

det kändes även om de inte märks,
och de kommer bara göra det svårare.

25/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0