LIVET LEKER & KATRINE STEKER!


FÖRRgår
dagens.
"du ska vara borta när jag vaknar"
GÅRdagens
"inte för att inmpa på dig, men du vet.. jag e batman"
DAGENS
"-de luktar vanilj... jaha men ja känner ingenting för ja har ont i huvet"
HAHHAHAHAH helt seriöst fan klockrena grejer iaf!!

skolan suger verkligen men de e inte mycke kvar nu. sommaren är här och solen lyser om dagarna, HUR JÄVLA SKÖNT ÄR INTE DE?!?!? jo, jag gillar't stenhårt! just nu sitter ja i sandviken hos sandra, blir åh sova här i natt, ska kolla desperata som fan, hon ligger ju före mig nu -.- TÖNTUNGE!! mormor ligger på sjukan stackarn, hoppas hon piggar på sig! :(

jag förstår fortförande inte,
och det skrämmer mig varie dag.
17/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0