LESS PÅ ALLT! irriterande jävlaa dag.


dan va nästan hur bra som hellst i början. vaknade hos micke såklart, sovit hur bra som hellst för hans säng är superskön! drog till bussen och allt va frid och fröjd. sen satt ja åh vänta på edwina en halvtimme seen drog vi till praktiken. har som alla andra dagar typ diskat. åkte hem tidigare för jag hade utveckligssamtal. gick faktist ganska bra, endå hatar jag de här nu. mamma åkte till britt så ja gick hem därifrån. har sovit en halvtimme kanske och vaknade gladare men de gick snabt ner. allt har varit irriterande hela tiden, jävla skitdag. och som ett + på de så hittade jag nyss en katt halv dö förfan. typ strypt sig själv, men levande nu iaf tur de!

varför ska jag ta allt ifrån dig,
när jag faktist inte gjort ett skit.
5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0