kvävde&svalde min irritation :)

mamma är sur, men jag skiter i henne idag, undrar ja va ja fick de bra humöret i från? :) aja, bra de iaf annars hade de varit krig har ja en känsla av. iaf så surar hon över att jag inte kom hem i går, för att hon inte hämtade mig, men iaf är det mitt fel. idiot.. hon ringde alltså åh väckte mig med sitt damp och hämtade mig då, vid nio tiden sen lämnade hon av mig hemma och sen vet ja inte vart dom tog vägen. jag tog iaf lite kladdkaka kolla datan sen somna jag. vaknade vid 5-6 av telefon, miljoner sms förfan O.o.. hanna tog iaf sin räser hit. vi drog ut på en sväng, sen va hon i väg med mathias då körde dom på en grävling här på ulvsta vägen, FAN nu vågar ju inte jag gå fram eller till emma eller bara ut åh gå längre, KUL. sen kom hon iaf tbx ett tag tills hon nu för en liten stund sen drog hem. för mig blir de dusch, lite oboy sen drar ja igång en film. GODNATT

du är för bra för att ha fel,
så jag får felen, betyder de att jag är dålig?
23/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0