jävla mygghelveten!

fan va jag hatar att verkligen inte kunna sova, är så jävla trött på den skiten. även att jag dödade mygg på mygg i natt, och de blev bara fler och fler, FAN skoja inte irriterad jag va. LOVAR att blir de lika i natt så sover ja i badrummet!!

skola är verkligen de sista ja känner för just nu, skulle göra mycke för sommarlov.. men de är bara att hålla ut, sista hela veckán nu.. kom i gen. vi har nå temaskit så har bara lektioner halva dagen.. första halvan har ja LIVSÅSKÅDNING med bosse... FAN va ja borde va störd osm person som hamnat där. fyfan! efter skolan följde jag iaf med emma hem, vi drog till edwina med fem bussen, och sen åkte vi runt åmot med nästa, och de e fan inte varie dag de eller ;) haha.. vi va och kollade på massa folk som spelade brännboll i gäveränge och sen va vi till näsbacken för micke&petter skulle grilla och FAN VA MYGG! ikväll ska ja sova tidigt, jävligt tidigt, riktigt tidigt!

hoppas det någongång kan bli samma,
eller kanske bättre.. iaf ganska lika.
31/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0