JAG HAR LÄGENHET TILLS SÖNDAG!!!!!

MIKAEL MALMGREN han gjorde min dag, och så JÄVLA bra också!! satt iaf och vänta på bussen till praktiken, så kommer micke dit och väntar på sin buss ( han så på nå skit, blir borta till söndag ) så drar han upp nycklarna och säger typ här. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag tror fan jag fick överdos av lycka, så jväla grym pojkjävel!! snällaste som finns, så jävla bra :)

fortsatte iaf in till sandviken, drog till donken och åt en glass innan vi gick till american.. började diska, va typ inge disk alls i dag. sen fick vi en pizza, drog ut skapligt på lunchen i dag. efter va de inte heller så mycke disk och vo fick sluta vid två! så drog hem tidigt, han med vanliga bussen hem. hjälpte mamma åh städa lite.. sen åkte jag fram, sandra hade städat lite i mickes lägenhet haha. vi drog fram till ica och köpte lite käk, sen drog vi till ug men vart inte där länge. så snart vi kom hem så gjorde vi käk, sandra åt ÄCKELsoppa och jag gjorde MUMSIGAnudlar. nu sitter vi och bara har de hur najs som hellst. snart blir de vell ngn film och sova. sista dagen på praktiken i morgon, skönt men trkigt också faktist..  sandra har föresten idiot förklarat mig två gånger. men annars.. ASGRYM dag, typ allt har blivit så jävla bra :)

vad tror du att du är?
för mig sjunker du, och de är mycke!
6/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0