jag är rädd för mig själv. aldrig kännt så här

vet inte när jag vaknade, men låg kvar i sängen ett bra tag. drog ner till micke sen, kollat massa film och bara tagit de lugnt!! mamma hämtade mig vid sju tiden, då åkte jag hem. gjorde kladdkaka sen kom hanna hit en sväng, hon hade tagit sin räser hit ;) ((MOPPEN)) vi myste lite med katterna och prata :) nu ska jag duscha, och sen slå i gång en film och sova. funderar på att hoppa skolan i morgon, mår fan inge bra. men tror jag drar mig dit iallafall.

jag vet inte, kan inte förstå, de va så sjukt. bara försvann, helt borta, omedveten om vad som hände. hade det hänt? hur kan de vara så, va de verkligen så? hjälp mig från det, kan de hända i gen? snälla låt de inte hända, de va hemskt. ja, bara så jävla overkligt.

vill förstå, men kan inte förstå.
vad hände, va kommer hände?
9/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0