jag är faktist ganska klockren i dag :)

hur skönt va de inte att få sova lite längre an vanligt i dag då :)? mamma skjutsade iaf fram oss till nio kanske, va upp till skolan åh lämna nå papper. har utveckligssamtal på onsdag.. hur kändes de då? hej död occh begravning typ. praktiken va faktist skapligt okej. FAST vi bara diskade & FAST de va me negrar. har aldrig haft så kul med såna faktist tror ja. riktigt grymma killar ;).. haha. slutade vid tre, tog buss till ockelbo va där ett tag sen tilllbaka till sandviken. sover hos sandra i natt så kan jag ju sova typ ennu längre! hur skönt som hellst faktist. våfflor med glass har vi käkat också, mätt som ett as fortförande. snart blir de sängen. godnatt.
jag vill inte och jag vet inte,
snälla vill precis som då.
3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0