i have cute kitttiees. Adolf den höjdrädde, Dampen, Failed, Skabben, Blå öga ( skabbis två ) !!

sov hos sandra i går, ja de gjorde jag. åkte buss med fillan i morse till skolan, ja de gjorde jag. gick på alla lektioner hela dan, ja de gjorde jag. hahahha ne men seriöst. har varit ganska soft, men jag hatar faktist teknik de suger, efter den så satt jag nere vid lilla sjöbacken och stekte med hanna&izabelle söta brudar. efter skolhelvete köpte jag och emma chips som faktist var äckliga som jag sedans sålde så emma tjänade 20spänn! vi kom hem åh fetta det till vårat ROSA MARATON... som vi inte han klart för emma skulle på träning, får fortsätta ngn annan dag. kom hem vid sex åh då kom tobias&stefan, skulle vara barnvakt åt dom ett tag och de gick fan ganska bra. nu e mamma hemma och dom sover, ( inte för gott ) . själv ska jag ta mig en dusch, sakna rosa filmen, hämta lite oboy, nörda data sen dra i gång en film och sova. har ja tur kommer emma hit ngn gång där i mellan allt också! :) lägger upp några bilder på katterna, klicka för större.

jag känner inte så, och jag vill inte så,
men de bara blir så.

18/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0