helgen.

söta bilder sen sista :) haha, grym den när jag försöker stå på händer, men misslyckas.

fredan var helt okej. lovade mig själv åh se en eld och de gjorde jag ååh :), var hos micke iaf, lite folk där. va till moby en snabbis och knallen ett tag. sov hos micke sen, dan efter vakna vi av en jävla kärring som höll in ringklockan tills micke seriöst öppnade dörren, fyfan haha sur hon va! tydligen någon som haft sönder dragkroken på hennes bil när ingen fick vara kvar inne... aja klockjäveln lät som fan iaf, trodde de va nå larm och att de brann eller nå :o tog iaf en buss till sandviken och gjorde egetnligen ingenting.. åkte tillbaka till ockelbo på kvällen, va hos micke ett tag sen GICK vi hem, när vi va typ 500m hemifrån kommer nicko och hämtar oss -.- så drog fram med dom en sväng.

idag har vi vaknat, åkt fram, käka pizza, sen kollade på konser, frida sjunger så jäävla bra!  efter de hamna vi på ica ett tag sen gick vi till maria. mamma hämtade mig där och nu är jag hemma. kanske blir ut åh gå med emma om ett tag, om inte så blir de film, dusch och sova. i morgon väntar praktik i sandviken på american pizza place, haha :D

som om du gör hur du vill,
och jag spelar ingen roll?

2/5

Kommentarer
Postat av: linajonsson

OH.MY.FUCKING.GOD.VAD.VI.E.SNYGGWARD!

2010-05-03 @ 18:23:35
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineolsson

men skojjar du eller? :) inte äre lite heller

2010-05-03 @ 23:10:19
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0