hej duktig tjej

sov skapligt länge i dag, hur skönt som hellst. hade kunna sovit längre men va duktig och gick upp endå. har bara gjort riktigt riktigt vettiga grejer i dag tror ja.. har tvättat typ tre tvättmaskiner, jag vet inet hur många gånger jag har dammsugit mitt rum, och jag har dammat så här allting, + fixaat fönstrena & så har jag möbblerat om.. de blev inte så jävla bra men orkar inte ändra tbx. en kladdkaka har jag gjort också, fast jag håller på nervar i hop för alla fittiga jävla äckel mygg. mamma kommer nog hem om ett tag, för hon sov tydligen borta. och jag drar nog ut och kollar på match med anna & edwina :)

du försvinner mer och mer,
men står jag kvar, eller är det faktist jag som går?

30/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0