en sorg&en saknad.

JA, förra inlägget ser helt fucked up ut, och NEJ jag hade inte skrivit det så! men datan dampar södner och allt blir skit konstigt i bland, aja de går ju typ åh tyda iaf. jag och hanna kollade lite filmer i går och i dag har vi inte hunnit med mycke mer en åh vaknat. hemma nu, ska duscha och städa mitt rum lite, sen så vet jag inte riktigt. men troligen blir de sandviken eller så kommer sandra hit.

och i dag vid ett om jag inte har helt fel hölls begravningen för niklas. jag hade velat vara där, men va inte säker på att jag platsade. de hade iaf varit en fin begravning och det förstår jag. du är värd det bästa min vän, jag kan fortförande inte förstå att du lämnat oss och vår värld. har kollat filmerna på dig om och om i gen några gånger, dom är så fina, du är så fin. jag vet att du har de bra, både där uppe&här nere.<3
på lördag ska vi sätta (?) för dig cyna, de kommer att bli fint. saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0