det kommer alltid att finnas där

flög upp i morse vid sex tiden och trodde att jag sovit över.. men märkte att de inte alls va så, så jag la mig så klart i gen... och vaknade av DAMP rigning vid 10 tiden.. heh :D.. kom till skolan vid tolvtiden, ( första lektionen ja skulle hinna med då ) hade lite slapp NO, och efter de SO kollade skit avatar i biosalen sen sluta vi. gick till rikko och åkte med han på hans MOPPE hem. käkade och sen har ja spelat kort med rikko&karin hela kvällen typ, ganska trevligt faktist :)

vad ska jag göra,
borde jag göra något?
27/5



fridas låt till niklas finns ute på youtube & att köpa på skiva nu. så UNDERBART bra, tjejen e helt klart grym! man ryser av att lyssna, allas saknad till dig e så stor niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0