crusing i kväll :)

sandra sov till typ halv ett i dag, trodde jag skulel gå under när jag märkte det! shiiiiit, tjejen kan ju faktrist sova!!!!!!! :D.. vi gjorde mat, hon sin äckliga soppa och jag gjorde mackaroneer. sen bara tog vi de lugnt, för de är kanske hur skönt som hellst. sen så hämtade mamma mig, va hem och duschade, sen skjutsade hon tillbaka mig, tobias&stefan hängde med upp en sväng medans mamma handlade. dom tyckte de va fränt häär :D. haha. ajaa, dom har åkt nu. jag gör ingenting, men åker till gävle med hanna ikväll :) sen blir de att sova hemma -.- för sur mamma tycker jag sovit borta för länge, riktigt tråkig hon :( men åker hit i morgon i gen.

jag ramlar inte tillbaka,
jag leker bara lite.

8/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0