hejdå håret, hejdå livet.. TYP

en ockelbobo e rolig och snäll och super mycke i bland.. alltså va äre här? :o. PINSAMT!
http://svtplay.se/v/1944890/det_kungliga_brollopet/del_2_av_15__utan_dokumentar_

JAG FÄRGADE HÅRET I DAG....brun/svart hette färgen, as bra tyckte jag. när jag sen märker att de bara va toning blev jag ju lite sur så där men a va skulle ja göra... EMMMA, skulle iaf få färga mitt hår. va lite nervös först med tanke på att hon aldrig färgat någons hår, sen gick de över.. men när hon höll på så blev ja skit skrajj, seriöst :o. hon sa typ hela tin, fan de här kommer gå åt helvete, de blir missfärgat, fan osv. läskigt ju!! efteråt så blev de gansak bra, förutom att hon färgade inte all utväxten -.-. OCH ATT HALVA HÅRET HAMANDE PÅ GOLVET, blev så jävla rädd då! men de va abra då har inte tappat mera nu. så hoppas de håller i sig :)

förövrigt suger skolan sönder jobbigt som fan! men går bara fyra dagar den här veckan sen äre lov, de känns skapligt skönt iaf. efter skolan i dag så följde ju emma med mig och fixa håret och blablabla, drog fram med sex bussen sen. träffade på lite folk framme, gjorde inte så mycke. fick skjuts hem av edwina, va inne ett tag. sen ut och träffat simon en stund. nu ska jag ta lite oboy, sen blir de sova!.. eller kanske en film också, men godnatt

de e jobbigt när du håller på,
för du vet ju hur de ligger till.
29/3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0