hår helvetes jävla skit!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. jag har börjat tappa hår igen, helvetes jävla hor fitt skit, börjar fan grina ;(. måste sluta på en gång nu, annars har jag fan inge hår kvar, och då tar ja livet av mig. måste lära mig äta tabletter så ja kan käka den där andra skiten också:p...

de e typ snöstorm ute, kan de inte bara lägga av?!?!? jag vill inte ha snö och vinter nå mera, de e för kallt! jag vill ha sommar sol och värme, ge mig NUUUUUUUUUUU. jävla äckel vinter.

har föresten bytt header skit, blev konstigt men vaaafaaan, gör ngn ny snart eller nå. nu ska jag duscha, tvinga i mig tabletter, lära mig äta dom, sen kanske sova en stund till, kolla film osv. sen barnvakt ett tag, och kolla va min älsakde hanna gör som ja saknar ungefär hur mke som hellst. fastnade föresteen för en gammal låt i dag (: heheheh vafan, dö eller nå. hejdå

jag fastnar i dina ögon, ja fastnar för din röst.
de är en dröm, ja vet jag kommer vakna.
1/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0