uppppppppppdATERING!

ett par svart/vita björnborg troser, ett svart gina linne, och ett par teamsportia byxor....kom jag på idag att faktist är borta, vet inte sen hur länge tillbaka men aa... inte är dom här iaf :o.

har kollat på tre filmer nu ikväll, en skapliggt bra faktist :).. georgia rule hette den. käkat massa oboy har jag gjort också, + att jag åt upp kladdkakan (a) men tyckte faktist de va duktigt av mig att de fanns kvar av den enda till nu fats ja gjorde den i går! m. imorgon drar jag föresten till hanna och sover med henne, vilket jag inte fick i dag :(. just nu är jag nå inåthelvete rast lös. funderar på åh gå ut och bara gå en sväng men de är ju mörkt ute :(.

har föresten kollat på nå program angående den här "linnea" som de finns typ hur mke grupper som hellst om på fb t.ex. tycker egentligen att de är ganska sjukt egentligen. och sen nå skit angående någon tjej i skolan som typ ska bli utvisad fast doms familj ligger under dödshot och blir våldtagna och misshandlad där hemma, eller något sånt ^o a vet inte riktigt. MEEEEEEEEEN IALLAFALLL SÅ HAR JAG INGET LIV OCH JAG VILL FLYTTA HEIMFRÅN. mammmmmmma sa till mig i går att hon inte tänker skaffa en lägenhet åt mig ( vilket ja redan förstått ) men att när jag har skaffat jobb och pengar och kan försörja mig själv kan ja skaffa lägenhet. = JAG VILL HA JOBB NU :( fan kan inte hon bara ge mig för :(

hur ska jag kunna inte tänka på det,
när jag vet att de snart kommer kommmmma.

26/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0