upppppdatering :)

vaknade till liv i gen för kanske en halv timme sen. men är fortförnade trött så ska bara ganska enkelt ta och somna om snart i gen :) men för st kansk ekoll aklart andra halvan av filmen som ja osmna till, eller kollar jag den från bölrjan i gen ;) endå så jävla bra film så spela roll :) FESTIVAL. äre ja kollade på..

har föresten sjukt ont i magen, men de går nog snart över a eller om ja somnar. får föresten se om ja orkar dra mig till skolan i morgon, tänkte ju de först men känns inte som så längre.. får se helt enkelt. vill ju va me min hanna sen :( men de kanske jag kan endå, och i fall ja inte orkar alls i morgon så finns de ju en lördag också. men ja.. mycke kan ändras till i morgon, jag ställer klockan och ser hure blir när jag vaknar. ( för modligen blir de stanna hemma och somna om, efter som de är vad man alltid hellst av allt ivll göra på morgon ) hahaha. men vi får se helt enkelt, va ju faktist till skolan i dag :). och om mamma va glad när hon kom hem de vet ja faktist inte, för jag träffade henne aldrig nått. men lite glad borde hon nog varit tycker jag. ne.. nu ska ja lägga mig i gen. orkar int eladda upp nå bilder, men söta är dom.. lovar! ska föresten till nån jävla soptipp me skolan i morgon, som A och B va på idag. alla säger att de sög och att man inte kunde andas.. så ja.. undrar ja hur de blir i morgon. haha godnatt

jag vill veta av de..
för att kunna säga att jag inte vill.
25/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0