uppdateriiing :)

drooog ju fram me emma, blev att vi drog till micke direkt sandra va också med alltså. haha, jag gjorde mat..emma diskade...micke&sandra satt vid datan ;) men bäst som man är gjorde ja ju iaf världens godaste mackaroner lätt :D.. lite senare gick vi fram, va vid ug ett tag. sen så blev de kuxa med sandra, fillan och maria. mamma hämtade mig där, va hem i kanske fem minuter sen kom simon och hämtade mig. så va me simon, johan och didrik ett tag :). kom hem för ett tag sen, ska ta och duscha sen kolla veckans andraavenyn avsnitt som jag inte har sett och sen sova. får se om de blir skola i morgon, för emma sa till mig i dag att hon trodde jag hade feber :D ( bra anledning till åh vara hemma ) + att ja faktist har lite ont i halsen, men de brukar ja ju kunna ha på kvällar och morgonar... men endå! ajaaaaaa, de visar sig i morgon. kommer nog föresten troligen att byta header i kväll också. föresten lyckades jag elda mitt hår idag, jag som inte redan har lite hår liksom (y)!

 

jag vill att du ska kunna förstå,

men jag vill inte förklara.

22/3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0