O'BOY <3

m a visst okej aha. TJANA!
skolan e verkligen hur seg som hellst just nu. orkar verkligen inte me skiten! fick nå jävla knäpp i dag också, helt plöstligt så blev ja bara så jävla sugen på oboy så ja visste fan inte va ja skulle ta mig till! seriöst! va nästan på väg hem, hade de gått en buss just då.... så hade jag lätt åkt hem för åh kunna ta oboy :s helt sjukt ju!

iaf så va ja kvar hela dan endå och tog min älskade oboy när ja kom hem :) om nått tag så ska jag ta en buss fram och leka med bus sandra och säkert massa fler. sen sover ja kanske hos hanna :) har frilufsdagskit i mrg :p ska till järvsööööö åh åka :) ja + hannnnnnna babby! sen tror ja fan emma och anna också skulle åka. de kommer nog bli skapligt kul iaf tror ja. haaar föresten gjort en kategori skit som heter typ header, så kommer lägga upp lite gamla/nya/andras header lite då och då som ja kommer ha i den kategori skiten :).

jag skulle göra nästan allt,
för att inte ha de i tankarna.
17/3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0