jag hatar min data. jag älskar min hanna bjurling.

hej virus sega äckel data. fååår fan damp, datan är ju hur seg som hellst, skulle gå snabbare för en kines unge att gå två varv runt bode solen och jorden förfan!

har iaf varit med världens bästa hanna sen i torsdags, hur sköönt som hellst! vu har gjrot lite allt möjligt. idag var vi ute och gick i minst två timmar! riktigt duktigt tycker jag. äveen att våren börjar komma, hur skönt är inte de? jag menar, solen skiner, asfalten har kommit fram och bara jaaaa nu kommmer sommaren snart!! :D:D dåligt man längtar? de dåliga nu är att de blåser så jävligt och allt slask som blir efter vägarna.. men annars så :)

har hittat på massa gammal men bra musik, skapligt de med :)och.. har hört att HANNA BRJULING, MIN MIN MIN HANNA BJURLING, MIN BÄSTAVÄN OCH ÄLSKADE TJEJ. har funderingar på att flytta in i huset mitt emot, och huuuuuur najs skulle inte de vara ?!?!?!?  jooooo hur bra som hellst. men får vell se hur de blir med den saken, men man kan vell alltid hoppas :) allt är ju till en början bara snack, men de kanske kan bli mera? :D.  nu ska jag ladda ner en film och lite mera virus så datan snart kraschar eller nå. pusssss :)

du kanske inte förstår,
men de gör nog inte jag heller.
14/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0