hej skola fan va ja älskar dig

i morse när jag vaknade vela jag bara dö, fyfan va trött jag va helt slut! så ja... ganska ovanligt men ja jag somnade om, vaknade typ precis innan bussen så stressade på lite och han med den iaf. MEN så skit kul som mitt liv e så får jag under dagens gång veta att typ alla lektioner e inställda, min första lektion va typ halv ett och de va teknik. KUL LIV. ja eller hur... va till daniel nån timme iaf, alex va också där :). sen så tekniken me hanna och didrik e ju alltid ganska så bra :). hemma nu, har fixat lite. ska vara med simon om nått tag, sen sover jag hos emma eller hon här eller nå liknande tror ja :) OCH FÖRÖVRIGT SÅ HATAR JA SLASKET! blir ju dygn sur så fort man går utan för döörren för fan! bli sommar eller vår på riktigt nu då!!

jag gör så mycke,
för att glömma så lite.

30/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0