hej hopp skolan suger snopp!

jag hatar skolan, den är verkligen INTE värd åh finnas faktist. ååååh bara så jävla trött på skiten! idag så har ja iaf gjort en kladdkakaaa för första gången i köket :p efter som jag e bäst, så blev den bäst :D och ja... kladdkakan blev KLADDIG kan ja lova, men god som fan :)

kom typ nyss in, har varit ute med simon och sen lite annat folk. iaf så åkte vi någon skogsväg också hade vi nyss suttit och snackat om norfly och säter (?) nå äckliga gammla mental sjukhus som vi funderar på åh dra till, eller ja... sandra och lina försöker få med mig vi får se hur de blir, kommer ju inte kunna sova på veckor sen.... iaf hade vi snackat om skit mycke äckliga saker, satt och va nästan rädd seriöst. och va tror du inte händer? JO vi körde fast!! kändes skit bra, typ alla gick ur bilen och ja rörde mig fan inte ur fläcken kan ja lova! inte nog med att de va mitt i skogen, kolsvart, typ inge mottagningen, NEJ då får man veta att vi står precis bredvid en gammal kyrkogård också, skit kul. fick iaf hjälp upp ganska snabbt.

hemma nu, ska fetta kladdkaka och glo film. tagga för skolan i morgon, YIPPPPPIIE, aaa eller inte. föresten så har vi fått mera katt bebisar, 5 st den här gången. och dom e alltmöjligt blanade med färgerna svart/vit/brun. hihi,föresten tappar ja lite hår i gen..FAN.

jag vet inte vad jag, kan/orkar/vill säga.
önska att de bara kunde försvinna.

16/3

Kommentarer
Postat av: sandriiii

btw, du glömde om berätta om cykel jäveln!:)

2010-03-18 @ 11:19:21
Postat av: katrineolsson

men vafan sandra!........ man kan inte avslöja för mke bus i bloggen fattaru vell?:D

2010-03-18 @ 23:14:02
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0