härlig söndag.

har nyss kommit hem ifrån hanna. tråkigt att lämna henne ju, men skönt att ja fick komma dit iaf :D.  just nu känns ganska mycke ganska bra för stunden... jag menar, jag har nyss varit med världens bästa. jag har fått två chokladsaker, mamma ska köpa fritidskortet åt mig ( för att hon va skyldig mig lite pengar men ), har fått ett nytt oboy paket så snart ska ja gå åh göra mig ett fett glas me oboy :D 1,1 kilo till här kommer jag! och sen så i morgon tänker jag nog ta åh köpa hårfärg..sen skiter ja i va mitt hår tycker om de, ja står inte ut me utväxten längre det e hemskt. tappar ja håret nu tar ja livet av mig, så vi får se va som händer :). men om de nu blir svart, eller bara väldigt mörkt brun så de ser ut som svart, de vet ja inte en. FILM nu

jag tänker, jag försöker, jag ska
men de e inte så jävla lätt..
28/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0