en kort dag med mycke göra :)!

har varit hemma i från skolan i två dagar. men i går när jag pratade med hann aså fick jag liksom ett ryck och saknade min lilla bebis så mke så jag va tvungen att gå till skolan i dag :). skolan har bara varit jobbig, jag vet inte varför.. inget spec egetnligen men allt har kännt skit jobbigt! en liten incident med negrarna inträfafde också.... FAN vad jag hatar dom seriöst! de va iaf så här att jag satt i koridoren, också fick jag nåtnign över mig och i ögonen vilket jag ser är fågel frön, då jag kollar upp ser jag att äckel negrarna går förbi. JAG BLEV SÅ JÄVLA SUR så jag fan vet inte. jag tog iaf en påse frön ( aandra frön, för 8a hade varit och fått såna i dag ) elle raa fick av vet inte vem. gick efter och kastade tillbaka. då kastar dom ennu mera över mig. JAG VA SERIÖST RASANDE, så jävla irriterad på dom där jävlarna! tog en jävla hink som ja tänkte spotta i och seriöst hälla över dom! men gick ner till a ist, och dom gick ut till idrotten.... fan va ja inte tycker om dom, IDIOTER. sen iaf när jag kom hem hade jag tänk åka fram senare, men va så jävla trött och kände att jag verkligen inte orkade. så la mig och tänkte vila eller nå, men kände mig så jävla rastlös. så jag fick nå till ryck och har nu städat hela huset, hängt tvätten, och gjort en kladdkaka. och som ett + på allt så hittade jag på mammas typ 1200kr som hon tappar bort :) känns som om ja borde ha en glad mamma som kommer hem iaf!!  de enda hon ehöver göra är typ diska. som ett minus på allt så hgar jag fått hosta.. FAN. nu ska jag iaf ta en dusch och sen smaka lite på den ( heltklart super goda ) kladdkakan. sne slår jag nog på en film och sover lite. i morgon hoppas jag på mys med hanna baby :) men får see hure blir. aja uppdaterar kanske senare, troligen med massa bilder. hahah finns jätte mycke söta gamla sådana på den här datan. ( sitter på gamla min är hellt fuckad, och jag va inte på humör för den ) PUSSSSSSS&KRAM!

det är ju något jag väntar på..
men när de väl kommer vill jag egetnligen inte.
25/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0