en heeeeeeelt vanlig dag

igår sov jag hos hanna och vi möblerade om hennes rum de blev ganskaa bra tkr ja :) idaaaag så vare skola osv.. har börjat en ny kille i 8a han är verkligen MER irriterande en vad som är tillräckligt, aaa eller nå. fyfan! men iaf sen så följde fillan me mig hem, va barnvakt åt tobias ett tag. jag gjorde käk mackaroner, ingen kan göra så bra mackroner som jag ! lovar dig jaa :). sen drog vi fram me fem bussen. va framme träffade en masssaaaaaa folk, typ så..  sen så drog alla hem och ja va me simon. har typ duschat och ska snart kolla film. i morgon äre mera skola och fredag så har vi studiedag, hoppas på kanske hanna då :)


fan, ska jag behöva tänka på de längre,

varför kunde de inte bara få bli gjort?

10/3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0