dagen hittillllls

emma hängdee med mig hem efter skolan... haha, vi köpte MJÖLK för pengar ja hade så vi skulle kunna äta oboy när vi kom hem :D hahah! ajaa, drar fram med sen buss senare, möter sandra framme ska vi också göra :) och säkert massa andra med. har vi tur så sover emma här med mig sen.

iaf så kom ju våren tillbaka i dag :D ... solen lyyyyser och snön e på väg bort i gen, men jobbigt att de lära bli mera endå -.- ajaa. jag känner för åh tanka masssssa bra filmer man inte har sett och kollla hela natten och dagen och natten osv... me tjejerna typ :) fyfan va härkligt de skulle vara, + massa godis och dricka! de lär vi ju fan fixa. uppdaterar kanske senare,

jag vill inte för dig,
men egetnligen ska du inte behöva hindra det.
22/3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0