blev hemma i dag

imorse när jag vakna så beslutade ja mig för att vara hemma åh bli frisk på riktigt, hade lite ont i halsen osv. vaknade några gånger men på riktigt vid ett tiden. hade 104 sms :o HAHAHAH, mest av edwina som hade dampat för hon vela ha mig i skolan ;) sen typ 5 missade samtal. pratade iaf i telefon med hanna ett tag. låg kvar i sängen för de e grymt skönt. sen gick jag upp och tog massa oboy och en macka. pratar me hanna nu i gen, och har inte längre ont i halsen, fast samtidigt har jag de ^o hm.. konstigt. har satt på musik så här lagomt högt som e hur skönt som hellst när man e ensam hemma. ska lägga mig i sängen i gen och bara vara. prata me hanna och sen övertala mamma att jag får sova där. ( vilket troligen inte kommer gå.. ) uppdaterar sen. ska fan ladda hem nån bra film... pussss

tänk om jag hade det där,
som inte finns för mig.
26/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0