a eller hur va visst typ

jag har bytt header i gen nu, för att jag kände för det.
jag har ont i magen, jag e trött, jag e sugen på typ kladdkaka, jag vill ha sällskap & säkert nå mer. jag ska ta och kolla film och somna till den! vilket ja verkligen hoppas på att jag kan. har nyss kommit på att ja faktist har prov i morgon och inte veckan efter lovet, önska mig lycka till -.- ganska jobbig dag faktist, även fast ja inte gjort mer en skolan och sen va jag fram en sväng med massa olika folk. mamma va sur i dag föresten, och tobias och stefan har varit jätte snälla. i morgon äre LURIS DAGEN, hatar att ja säkert kommer gå på jätte mycke skit -.- men sen drar jag iaf till sandra och blir hos henne bra länge, HUR SKÖNT SOM HELLST!

de är inte bätte åh ljuga,
stå på dig sanningen.

31/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0