VATTTENKRIIIIIIIIG!!!!! :D

IGÅR SÅ TOG JAG och sandra en buss jävel till ockelbo och drog hem till petter där han åh micke satt åh gjorde... nånting. vi skulle ha  vatten krig me dom, hade vi bestämt... dom va på från början men inte sen tror ja O.o. frida kom, åh typ ngra till. och de blev vattenkrig endå...... va lite skapligt blöt. sen kom ja åh sandra på 20 min innan sista tåget/bussen att vi ville tbx till sandviken, tröttnat på ockelbo nu liksom ;) men lyckades inte med det. så hem och kollade på en svenskväördelös film med text... UCSH! a de va fan inte riktigt min kväll i går

haha i dag när jag vaknade hade sandra varit vaken ett bra tag.. hon hade ätit kladdkaka, myst med kattbebisarna och varit ute på en LÅNG promenad... HAHAHA! stackarn, fan va trök. sen har vi inte hunnit gjort så mke mer. om ett tag drar vi fram med bussen och busar med maria, och efter de drar jag hem till anna åh sover där :) får vell se va vi hittar på, men nånting blire vell!

det är vell inte så bra,
men ja försöker ju lite..
16/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0