TÄLTNING I GÅÅÅÅR

vid tio i morse vakna jag åh lina ( fillan hade dragit ) ... känded mig ganska piggfaktist, men lina såg ut somo en levande döing och kände sig nog som en.. tältet va dö varmt men de va skönt ute. efter mycke om och men fick vi ner de där jävla tältet i sin lilla förpackning och vi drog hem. har inte gjort mer en bara legat och kolla taket typ, trött fast itne trött sova.. mer seg. sen fick ja nå ryck och bara lära göra nånting.. fundera på klippagräs, fråga mamma om ja skulle få pengar för de, 200.. fine! hade nöstan gjort de endå, även om ja kommer ångra mig så fort ja kommmer ut nu ;) hungrig är jag också, men vill inte ha mat. allt som ja kan tänkas äta känns äckligt.. hm ^o tvätt, har ja hängt också, och effter ja fixat gräset ska ja hänga en till, känner mig duktig i dag! :) blir bara ta de lugnt, kanske träffA EMMa en sväng i kväll också :)

du vet de nog inte,
men bara de lilla sänker mig.
27/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0