SÖTA TJEJER DYGNA TONIGHHT, nästan.

haha.. vart mke ändrade planer i går ;) först tänkte jag ju åka till sandviken..... sen vare tänkt att hanna skulle komma och sova hos mig, men jag slutade hemma hos maria! :D haha myystiskt ^o. åkte med edwina hit, maria&edwina cyklade fram och köpte coola och jag bestämde mig för att vänta hemma, VILKET JAG ÅNGRAR. huset spökar! eller ngt, fyfan rädd som ett as va jag, så satte mig utanför tills brudarna till sist kom hem. sandra kom med en buss lite senare, & då drog vi i gång vårat lilla lan ;)

haha. vi kollade nån wallander, den va skapligt bra faktist, också täntke vi spela monopol men det blev kort ist. chikagoo! :D stavning ? aja, edwina åkte ner från köpstopp två gånger tills hon slutligen vann den tredje, jag åkte ner två gånger precis när edwina vann typ, och maria lyckades inte åka ner alls :D, någon gång där efter de gjrode vi käk! maria vela ha köttbullar, edwina strips och jag till de brunsås, så gott skit vart de! :D after that va vi upp åh väckte sandra som sovit ca två timmar under tiden vi spelade osv. sen så har vi bara data nördat, tills alla slutligen somnade. NU sitter jag och väntar på mamma som komme rungefär när som hellst och då drar vi in till gävle.

hur ska jag göra med det,
och vad ska jag göra med det.

23/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0