skolavslutning snaaart

det som till en början va.. jag, edwina & didde som tänkte dra i hop ett gäng och grilla någonstans på skulavslutningen heter nu katrines fest vid rödladan O.o WWOOOOPS ! ngt har blive lite fel där va. vi har iaf ändrade planer nu och hoppas på en awesome skolavslutning :)

inte många dagar kvar nu, ska bli så JÄÄVLA SKÖNT! tänk åh bara vakna på torsdag och veta att man inte behöver gå upp.. åååh ja längtar. idag så hade jag bara svenska och sen ingenting förns ett och då vare bara tema skit så åkte hem. när ja kom hem så fanns de inga nycklar ute, KUL! gick hem till edwina en sväng iaf, och sen hämtade mamma mig där. åkte fram typ direkt, mötte sandra&mickis. va till micke en snabbis sen bussen till sandviken, va typ bara in hos sandra sen buss mot valbo. spenderat hela kvällen där typ, brände 1500 på lite allt möjligt (: hemma hos sandra nu, blir vell kolla DH och sova. sista dan innan skolavslutningen imorgon.. skönt!

att ingenting ska gå,
du kunde inte, men jag va ju minst lika dålig.
7/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0