jag har saknat dig mer en du anar

över midsommar va ja i mångeln.. torsdag-lördag. riktigt skönt va de. hur fint som hellst där och med underbara människor :) bada, sola, plockablommor ;) osv. lördag va jag fram åh käka på atalanta med flickorna bus ( fillan åh lina) då vi kom på helcrazy idèn att tälta. men mamma tråkade ut den och vi fick inte, efter lite om åh men så satt vi iaf i ett tält vid åbersströmmen ;) mke bus. seni går kom min saknadee hanna hit. vi tog en promenad åh mötte fillan som följde med hem. senare gjorde vi kladdkaka, busade och kolla film :)

de ger dig inte svaren du vill ha,
men jag orkar inte få fram mer.
29/6

mångel, lina, fillan & hanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0